Fakulta masmediálnej komunikácie UCM a Slovenské združenie pre značkové výrobky pokračujú v spolupráci v praktickom rozvíjaní zručností marketingových talentov
Bratislava, 13. októbra 2021
Slovenské združenie pre značkové výrobky (SZZV) a Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda (FMK UCM) po úspešnej minuloročnej spolupráci vstupujú v rámci akademického roka 2021-2022 do 2. ročníka spolupráce, ktorou chcú budúcim slovenským marketérom sprostredkovať praktické skúsenosti z prístupu zavedených medzinárodných značiek. Manažéri značiek Danone, Henkel L‘Oreal, Mondeléz, Nestlé alebo Unilever v rámci predmetu Marketingový manažment nadviažu spoluprácu so študentmi 1. ročníka magisterského štúdia a budú mať online prednášky na témy:
K témam budú členovia SZZV zabezpečovať pre študentov fakulty následne/aj mentoring. Poznatky z oblasti zodpovedného podnikania si prostredníctvom inšpiratívnych prednášok a diskusií opäť rozšíri viac ako 120 študentov, ktorí budú na uvedené témy vypracovávať aj projekty/seminárne práce.
Po skončení semestra komisia, ktorá bude zložená z členov SZZV, odbornej verejnosti a FMK UCM v Trnave, zhodnotí vypracované projekty študentov. Tri víťazné projekty študentov budú združením odmenené. Študenti získajú hlavne praktické skúsenosti z riešenia konkrétnych projektov (tém) vo vybraných spoločnostiach, ktoré môžu využiť počas štúdia, no hlavne po jeho ukončení. Počas vypracovávania zadaných tém získavajú jednotlivé tímy dôležité rady a pomoc od mentorov, a nakoniec i spätnú väzbu na vypracované projekty od vybraných členov SZZV.
„Prepájanie akademického prostredia s praxou považujeme za veľmi dôležité a kľúčové pri vzdelávaní študentov a ich príprave na budúce povolanie. Otázkam využitia zeleného marketingu, cirkulárnej ekonomiky, či trvalo udržateľného rozvoja venujeme na FMK UCM dlhodobo pozornosť a uvedomujeme si dôležitosť ich správnej implementácie do praxe. Preto vítame pokračovanie spolupráce so SZZV a veríme, že spoločnou aktivitou pomôžeme ich lepšiemu využitiu v podnikateľskom prostredí,“ uviedla Ľudmila Čábyová, dekanka Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.
„Rozhodnutie vstúpiť do tohto projektu súvisí s 25. výročím vzniku Slovenského združenia pre značkové výrobky, ktoré si aktuálne pripomíname. Našim cieľom je, aby sme naplnili jedno z hlavných poslaní značiek a to prispieť k udržateľnému rozvoju spoločnosti ako takej,“ vysvetlil motiváciu spolupráce projektový manažér Slovenského združenia pre značkové výrobky, Roman Šterbák.
O FMK UCM
Fakulta masmediálnej komunikácie je jednou z piatich fakúlt Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Je mladá, moderná, dynamická a ako prvá na Slovensku začala poskytovať komplexné vzdelávanie v oblasti mediálnej komunikácie. V súčasnosti poskytuje štúdium v piatich študijných programoch: masmediálna komunikácia, marketingová komunikácia, media relations, aplikované mediálne štúdiá a teória digitálnych hier. Okrem bakalárskeho a magisterského štúdia realizuje aj doktorandské štúdium v študijnom programe masmediálne štúdiá. Ako jediná fakulta v Čechách a na Slovensku má registrované v prestížnej svetovej databáze Web of Science až štyri vedecké časopisy: Communication Today, European Journal of Media, Art and Photography, Lege Artis. Language yesterday, today and tommorow a Media Literacy and Academic Research.
O SZZV
Slovenské združenie pre značkové výrobky (www.szzv.sk) je dobrovoľné združenie výrobcov a distribútorov rýchloobrátkových značkových výrobkov v oblastiach, ktoré ovplyvňujú výrobu, uvedenie na trh, distribúciu a predaj značkových výrobkov na Slovensku. SZZV vzniklo v roku 1996, zastupuje spoločnosti s viac ako 8000 zamestnancami a obratom viac ako poldruha miliardy EUR. Združenie je členom viacerých svetových a európskych priemyselných združení a asociácií, medzi ktoré patrí aj EUROPEN.