Nie je nič príjemnejšie, ako si po dlhom a náročnom dni vychutnať šálku teplého čaju, ktorý aspoň na chvíľu zaženie myšlienky na nepríjemné chladné počasie. Privrite si oči a s novým Lipton Flirty Lady sa v priebehu malej chvíľky ocitnete uprostred záhonu voňavých kvetov. V každom pyramídovom vrecúšku odhalíte okrem starostlivo vybraných lístkov čierneho čaju, tiež omamnú kvetinovú arómu, ktorej ihneď podľahnete. Vychutnajte si šálku zvodnosti až do dna a nechajte svoje zmysly zavítať do teplých krajov.

V každej škatuľke čaju Flirty Lady, ktorý vám prináša Lipton, neobjavíte iba lístky lahodného čierneho čaju.  Ukrýva sa v ňom oveľa viac. Hneď po zaliatí pyramídového vrecúška sa zo šálky rozvinie príjemná kvetinová vôňa. Práve pyramídové balenie dáva možnosť dôkladnému lúhovaniu, vďaka ktorému získava chuť čaju na intenzite. Jemná štruktúra vrecúška umožňuje maximálny kontakt medzi čajovými lístkami a teplou vodou. Čajové lístky tím získajú dostatok priestoru na rozvinutie a vás tak každý dúšok poteší svojou príjemnou bohatou chuťou, ktorá je navyše sprevádzaná jemným dozvukom aromatických kvetov.

Balenie čaju Lipton Flirty Lady obsahuje 20 čajových vrecúšok a zakúpite ho za maloobchodnú odporúčanú cenu 1,99 eur.

O spoločnosti Unilever

Spoločnosť Unilever ponúka vo viac ako v 190 krajinách 11 kategórií obsahujúcich 400 značiek potravín, výrobkov pre starostlivosť o domácnosť a výrobkov pre osobnú starostlivosť.  Najúspešnejších 13 značiek dosahuje obrat viac ako 1 miliardu ročne. Dokáže preto osloviť také množstvo ľudí ako žiadna iná spoločnosť. V roku 2014 táto spoločnosť, ktorá zamestnáva viac ako 172 000 ľudí po celom svete, dosiahla obrat 48,4 miliardy eur.

Spoločnosť Unilever je zaviazaná k zodpovednému správaniu. Verí, že s pomocou 2 miliárd svojich zákazníkov dokáže zmeniť svet k lepšiemu. Spoločnosť Unilever založila v roku 2012 nadáciu „The Unilever Foundation“, ktorá sa zameriava na zlepšenie hygienických podmienok, prístupu k čistej a pitnej vode, výživy a zdravého životného štýlu. V tejto súvislosti uzavrel Unilever partnerstvo s piatimi globálnymi neziskovými organizáciami: UNICEF,  Oxfam, World Food Programme, PSI a Save the children.

V novembri 2010 bol predstavený Unilever Sustainable Living Plan (Unilever Plán Udržateľného Rozvoja), ktorý si kladie za cieľ pomôcť viac ako jednej miliarde ľudí zlepšiť ich zdravie, hygienické podmienky a životnú úroveň, využívať 100 % poľnohospodárskych surovín z udržateľných zdrojov a zmierniť dopad na životné prostredie do roku 2020 o celú polovicu. Spoločnosť Unilever sa už niekoľko rokov drží v čele rebríčku Dow Jones Sustainability Index vo svojej kategórii. Tento index čiastočne vychádza z hospodárenia, sociálnych záväzkov, vplyvu na životné prostredie a výsledkov spoločnosti.

Spoločnosť Unilever sa zaradila v rebríčku sociálnej siete LinkedIn medzi TOP 3 najvyhľadávanejších zamestnávateľov naprieč všetkými sektormi.


Spoločnosť Unilever bola založená v roku 1930 a svoju slovenskú pobočku zriadila v roku 1993. Unilever Slovensko, spol. s r. o. – s hlavným sídlom v Bratislave – je súčasťou regiónu Central and Eastern Europe spolu s ďalšími 17 pobočkami. Unilever Slovensko, spol. s r. o. má v súčasnosti 120 zamestnancov.

Značky Unilever na Slovensku

Potravinové značky:

Knorr, Flora, Hera, Rama, Perla, Lipton, Hellmann´s, Saga,  Algida

Značky hygienických a kozmetických prípravkov a prostriedkov pre starostlivosť o domácnosť:

Dove, Dove MEN+CARE, Signal, Axe, Rexona, Timotei, Radox, TONI&GUY, Cif, Domestos, Savo